1. Přihlášení (stávající zákazník), registrace (nový zákazník) nebo jednorázový nákup bez registrace.
Přihlášení
Pokud jste již registrovaný zákazník, stačí se před nákupem přihlásit. Nemusíte již znovu vyplňovat email, adresu a ostatní údaje, ale jen při registraci zvolené uživatelské jméno a heslo. Přihlásit se můžete po kliknutí na tlačítko "Přihlášení" v levém sloupci.
Registrace
Registrovat se můžete po kliknutí na tlačítko "Registrace" v levém sloupci. Zaregistrovat se můžete pomocí krátkého registračního formuláře. Registrovat se můžete také až po vložení vybraného zboží do košíku. Při dalších nákupech už stačí jen zadání uživatelského jména a hesla zvoleného při registraci. V případě, že byste v budoucnu chtěli nějaké údaje ve Vaší registraci změnit, klikněte na odkaz "Zákaznický účet" v Zákaznické sekci.
Nákup bez registrace
V našem e-shopu můžete taky nakupovat bez registrace. Ale my Vám doporučujeme se zaregistrovat a využívat tak řadu výhod. Samotná registrace nezabere více jak 2 minuty.
2. Výběr zboží a vložení do košíku.
Veškeré hlavní kategorie naleznete v levém menu. Po kliknutí na kategorii se zobrazí seznam zboží které obsahuje. Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na ikonku "Do košíku" u zboží, o které máte zájem.
V levé části můžete vidět obsah košíku. Dá se tam provádět veškeré úpravy (mazání, změna počtu kusů položek atd.).
3. Nákupní košík - kontrola, úprava a odeslání objednávky, volba dobírky způsoby platby a doručení.
K nákupnímu košíku se dostanete kliknutím na tlačítko "Objednat". V nákupním košíku si zkontrolujete a případně upravíte adresu a obsah objednávky. Můžete zboží z košíku odstranit nebo přidat další kusy. Zde si zároveň vyberete způsob úhrady a odběru zboží. Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku". Po těchto krocích je Vaše objednávka vytvořena a na Váš email Vám po odeslání objednávky z košíku přijde potvrzující email s výpisem objednaného zboží, cen, způsobu úhrady a odběru a s údaji zadanými ve Vaší registraci. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na odkaz "Zákaznický účet"). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás. Po vytvořeni objednávky do 24 hodin od nás dostanete email s potvrzenim o rozsahu a termínu vyřízení objednávky.